هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

اینجا جای من نیست

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ

باران چقدر باید بباری تا دریا شوم؟

چند هزار درخت باید در من بروید تا جنگل شوم؟

روح سبز و ساحلی من در من نمیگنجد.

شبها ماسه ها را در آغوش میگیرم اما خوابم نمی برد!

کاش میدانستم چقدرخوب بودن نیاز است تا پروانه شدن.

شالیها را درو کردند و پاییز شد

امسال هم نیاموختم چگونه شالیزار شوم.

چقدر بخشش نیاز است تا تکه ای ازخدا شوم؟

آنقدر قالبم کوچک شده که از خدا شدن هم ارضا نمیشوم.

اینجا جای من نیست

بالهایی برای پریدن میخواهم...

"امین آزاد"

نظرات  (۲)

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۹ ذره ی ناچیز
چقدر بخشش نیاز است تا تکه ای ازخدا شوم؟

احسنت
اجرکم عندالله
پاسخ:
از حضورتون تشکر می کنم.
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۶ عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
سلام



وبلاگ جالبی دارین



بهتون تبریک میگم ♥ ♥



به منم اگر شد سر بزنید خوشحال میشم



ممنون ;)



عـــآشـــقـــآنـــهـ (www.asheqaneh.blog.ir)
پاسخ:
سلام
از لطف نگاهتون تشکر می کنم
به روی چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">