هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

آن وقت می فهمی

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ

هنگامی که در زندگی اوج می گیری،

دوستانت می فهمند تو چه کسی بودی
اما هنگامی که در زندگی، به زمین می خوری،

آن وقت تو می فهمی که دوستانت چه کسانی بودند.....

"سقراط"

نظرات  (۱۳)

واقعا.
ازداشتن دوست خوب ومهربانی چون شماخوشحالم.
پاسخ:
ممنونم
دوستی با شما باعث افتخار منه.
۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۳ ادیب کیان
متن جالبیست...
داشتن یک دوست خوب بهتر از هزاران دوست با افکار متفاوت هستش...!!
در پناه خدایی که به او ایمان دارید
پاسخ:
ممنونم از لطفتون
مانا باشید در پناه حق
مرسی از حضورتون با پست جدید به روز شدم
پاسخ:
ممنونم از دعوتتون 
حتما خدمت می رسم
هنوز،منتظرتولد نوزاد ذهنت هستم.
پاسخ:
شرمنده ام 
چند ماهی نتونستم پست بگذارم و به دوستان سر بزنم
آره واقعا همینه
پاسخ:
از حضورتون ممنونم

متن وعکس هردو جالب بود
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز
سلام.با دو مطلب جدید در صفحه منوی بالای سایت ام با نام: دست نوشته های من آپدیت کردم.منتظرم
پاسخ:
شرمنده که انقدر دیر کامنتتونو دیدم و پاسخ میدم
حتما خدمت می رسم

:-)
پاسخ:
ممنون که بیادم بودید.
سلام.با دو مطلب از سهراب سپهری به روز ام:

یکی فیلم گرفته شده از سهراب در خانه پدری.

دومی شعر زندگی... دکلمـه خسرو شکیبایی.
پاسخ:
سلام
ممنونم
جالب بود و دقیق
چرا به روز نمی کنید
سربزنید
پاسخ:
ببخشید دوست عزیز مدتی نبودم
انصافا این سخن از سقراط بوده؟!!!!
پاسخ:
تا جایی که می دونم بله از ایشون بوده
اگه شما اطلاع بیشتری دارید خوشحال می شم تصحیح بفرمایید
از حضورتون تشکر می کنم
سلام دو مطلب گذاشتم در پایین وبلاگم یکی اشعار ایام فاطمیه و دیگری شعری از خودم که دو روز دیگه میرن تو آرشیو مطالب (پست نخست وبلاگم).
پاسخ:
علی آقا شرمنده خیلی دیر شده ولی باز خدمت می رسم.
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۲۴ علی سایت اشعار
شب آرزوها آرزو میکنم به تمام آرزوهایتان برسید.
لطفا در این شب حتما یادی از ما هم کنید بزرگوار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">