هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

من صبورم اما...

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

من صبورم اما

به خدا دست خودم نیست اگرمی رنجم

یا اگر شادی زیبای تو را

به غم غربت چشمان خودم می بندم

من صبورم اما

چه قدَر با همه ی عاشقی ام محزونم

و به یاد همه ی خاطره های گل سرخ

مثل یک شبنم افتاده ز غم مغمومم

من صبورم اما

بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم

بی دلیل از همه ی تیرگی رنگ غروب

و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند

من صبورم اما

آه، این بغض گران

صبر چه می داند چیست.

"حمید مصدق"

 

نظرات  (۵)

من این شعر مصدق را دوست میدارم:
چه کسی خواهد دید
مردنم را بی تو...
گاه می اندیشم
خبر مرگ مرا با تو چه کس خواهد گفت...
پاسخ:
آن زمان که خبر مرگ مرا میشنوی
روی خندان تو را کاشکی میدیدم
شانه بالا زدنت را بی قید
و تکان دادن دستت که مهم نیست زیاد
و تکان دادن سر...

منم این شعر رو دوست دارم
از حضورتون ممنونم
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۹ آقای فِلینت
و البته با صدای چاووشی عالی تر است.
همون جواب کامنت قبل
پاسخ:
با نظرتون کاملا موافقم.
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۲ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
چقد خوب بود این شعر چقدرررر:)
پاسخ:
ممنونم از حضورتون دوست عزیز.
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۵۳ ژله پرتقالی
به به چه زیبا
پاسخ:
نگاهتون زیباست دوست عزیزم
وبلاگ خوب و زنده ای دارین... مبارک باشد
پاسخ:
ممنون از لطف و محبتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">