هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

راز شاد زیستن...

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۱ ق.ظ

سوال : اگر فردا صبح از خواب بیدار شوید و ببینید که بیست کیلو چاق شده اید نگران نمی شوید؟
البته که می شوید! سراسیمه به بیمارستان تلفن می زنید: الوو، اورژانس، کمک، کمک، من چاق شده ام!

اما اگر همین اتفاق به تدریج رخ بدهد، یک کیلو این ماه، یک کیلو ماه آینده و...

آیا باز هم همین عکس العمل را نشان می دهید؟ نه! با بی خیالی از کنارش می گذرید.


برای کسانی که ورشکسته می شوند، اضافه وزن می آورند یا طلاق می گیرند یا آخر ترم مشروط می شوند این حوادث به یکباره اتفاق نمی افتد.
یک ذره امروز یک ذره فردا و سرانجام یک روز هم انفجار و سپس می پرسیم: چرا این اتفاق افتاد؟

زندگی ماهیت انبار شوندگی دارد. هر اتفاقی به اتفاق دیگر افزوده می شود، مثل قطره های آب که صخره های سنگی را می فرساید.

ما باید هر روز این پرسش را برای خود مطرح کنیم: به کجا دارم می روم؟ آیا من سالم تر، مناسب تر، شادتر، ثروتمندتر مهربان تر و با ایمان تر از سال گذشته ام هستم؟


و اگر پاسخ منفی است بی درنگ باید در کارهای خود تجدید نظر کنیم.

راز شاد زیستن

آندرو ماتیوس

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۷/۰۷/۱۴

نظرات  (۱۶)

دقیقا همین طوره...اتفاقا پست آخری که انتخاب کردم برای بازنشر، با این موضوع مرتبط هست.
پاسخ:
ممنون از حضورتون
چقدر جالب حتما سر می زنم
سلام فرناز جان
شنیدم این کتاب خیلی قشنگه،باید حتما بخونمش⁦^_^⁩
خوشحالم که بعد از مدتها پست گذاشتی⁦^_^⁩
پاسخ:
سلام خواهری
اره خیلی هم معروفه
فدای محبتت ممنون که سر می زنی :))
۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۴:۲۸ سِـــــــد جَــــــواد
معروفه به اثر قورباغه ای
پاسخ:
بله ممنون از توضیحتون
۱۴ مهر ۹۷ ، ۲۱:۴۰ فاطمه گلی
چقدر جالب

:)
پاسخ:
ممنون از لطفت فاطمه گلی مهربونم ^_^
خوبی فرناز جون؟! :)
پاسخ:
ممنون از محبتت حوای نازنینم :))
۱۹ مهر ۹۷ ، ۱۶:۲۳ اجاره آپارتمان مبله در تهران
اگر امروزمون شبیه دیروز شود ضرر کرده ایم چه برسه به این که بدتر بشه ....
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
ممنون
دقیقا 👌
پاسخ:
ممنون از لطفتون :))
۰۳ آبان ۹۷ ، ۱۷:۲۶ اجاره آپارتمان مبله در تهران
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جالب و بینظیر خسته نباشید
___________________________
***** ******** **** ** *****
*********************
پاسخ:
ممنون از لطفتون

۰۶ آبان ۹۷ ، ۲۰:۲۲ زهرای قاصدک
فرنازی من عزیزدلمممم سلام منیم جانیم
خوبی قربونت برم ؟ دلم برات خیلی تنگ شده بود خیلیییی خیلیییی دلتنگتم منو ببخش که تو این مدت نتونستم بهت سر بزنم دلم خیلی برات تنگ شده امیدوارم هرجا که هستی سلامت و شاد و موفق باشی ... توهم اپدیت نکردی خیلی وقته رفیقم دوست دارم ان شاالله بزودی برگردم و پست بدارم ماه من مواظب خودت باش 😘😘❤❤
پاسخ:
سلام گوزل باجییییییییم
فدای محبتت. چقدر دلتنگت بودم.متاسفانه این روزا به شدت مشغولم و فرصت نمی شه به دوستان سر بزنم
ممنون از مهربونیات آجی نازم. 
موفق باشی ان شاء الله
خیلی دوست دارم ❤❤
چقدر تعریف روشنی بود از بیماری هامون
پاسخ:
بله دقیقا
ممنون از لطفتون
سلام:)
پاسخ:
سلام به روی ماه نازنین دوست عزیزم :))
فرناز عزیز سلام

"لطغا نظرت

راجع به کلیپ '' عمر کُشون! "

در

http://hajferdowsi.com/1327/

رو بگو.

اگه نظرت رو همونجا بگی ممنون میشم..

درضمن میتونی در گفتگوهایی با موضوعات جالب شرکت کنی و نظراتت رو به

اشتراک بگذاری...

در

http://hajferdowsi.com/froums/

تشکر.
پاسخ:
سلام
عمر که سالهاست خودش مرده! بهتره این مراسم ها رو برای جنایتکارانی بگذارن که زنده و سرحالن و مشغول آدم کشی و مال مردم خوری!
۲۲ آبان ۹۷ ، ۲۱:۲۶ فاطمه حیدری (رضوان)
سلام
مطلب خوب و مفیدی ست
پیروز باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
پاینده باشید
خیلی جالب بود

دنبالید درصورت تمایل دنبال بفرمایید
پاسخ:
ممنون از محبتتون
به روی چشم
چشمتون بی بلا
ممنونم
پاسخ:
:))
سلام خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم موافق بودی خبرم کن لینک کنم
پاسخ:
سلام مینا جان
لینک شدی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">