هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

شاد باشیم...

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲ ق.ظ

شما هرگز یک دزد را به خانه تان دعوت نمی کنید
پس چرا اجازه می دهید افکاری که شادی شما را می دزدند
در ذهنتان بمانند؟!

چارلی چاپلین

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۶

نظرات  (۱۴)

۲۶ آبان ۹۷ ، ۰۰:۲۰ عمو مهربان
کاملا درسته
پاسخ:
ممنونم
سلام فرناز جون :) کجا بودی؟! خوبی؟!
پاسخ:
سلام به روی ماهت حوا جونم
خوبم ممنون 
این روزا سرم خیلی شلوغه
ببخش دیر سر می زنم
فدای محبتت نازنینم :)))

سلااام
به به ببین کی اینجاست⁦^_^⁩
پریروز بود اومدم وبت گفتم یعنی کی آپ می‌کنه
امروز دیدم آپ کردی⁦⁦^_^⁩

خیلی وقت نبودی...حالا خوبی؟خوش میگذره؟
پاسخ:
سلام مریم نازنینم ^_^
ممنون که به یادم هستی :))
ببخش دیر سر می زنم
البته گاهی به وبت سر می زدم و لایک می کردم اما فرصت نشد کامنت بگذارم
اوضاع خوبه ممنون فقط این وسط وقت کم میارم
دلم برات یه ذره شده بود *-*
همیشه موفق و سلامت باشی 
امیدوارم عملیش کنیم


+ به به فرناز جان:)
خوبی؟
پاسخ:
ان شاء الله

شکر خدا خوبم
ممنون از محبتت مهربونم :)))
چه جمله ی قشنگی👏👏👏
پاسخ:
ممنون ازمحبتتون :)
دقیقا

پاسخ:
ممنونم
۲۷ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۱ گاهنوشتـــــــ های قاصدک
سلام خانم دکتر گل خودم
خوبی عزیزدلم ؟
دلم برات لککککککککک زده بود :*

چه پست قشنگی
چه عکس دلبری :))
پاسخ:
سلام به روی ماهت زهرای نازنینم ^_^
دل منم برات یه ذره شده بود 
خودت می دونی چقدر دوست دارم خواهری قشنگم
این روزا خیلی مشغولم اما همیشه به یادت هستم
امیدوارم به همه ی آرزوهات برسی نازدونه ی قشنگم 

۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۱ گاهنوشتـــــــ های قاصدک
صبح است و هوا و نفس دلکش پاییز
من هستم و یک سینه از مهر تو لبریز
زیباست تو را دیدن از این پنجره صبح
زیباست هوای تو در این صبح دل انگیز
پاسخ:
ممنونم خیلی زیبا بود :)))
۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۳ گاهنوشتـــــــ های قاصدک
نازنینم سلام
قربونت برم استاد عزیزم الهی که همیشه موفق باشی به وجودت افتخار میکنم
نازدونه ت خیلی دوست دارههههه :)))
پاسخ:
سلام به روی ماهت زهرای قشنگم
خدا نکنه عزیزم فدای تو نازدونه ی مهربونم بشم 
من بیشتر  ^_^

۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۱۳ اجاره سوئیت مبله در تهران
فکر می کنم اگر کسی همیشه و در همه حال شاده بخشی از اون شادی ها کاذبه ... اما در درستی حرف چارلی شکی نیست ... برخی فکر های بیهوده حقیقتاً دزد نشاط ما هستن ...
___________________________
اجاره سوئیت مبله در تهران
https://eskanbama.com
بهترینم سلام
بایرامین موبارک اولسون
توی قلبمی خوش قلبترینم ❤❤ دوست دارم
پاسخ:
سلااااااااااااااام گوزل باجییییییییم
بایرامین موبارک ^_^
چوووووووخ سویرم سنی :)))))
سلام صبحتون پرتقالی مهربانو
پاسخ:
سلام به روی ماهت
صبح و شبت شکلاتی و شیرین باشه عین خودت
درست است

پاسخ:
ممنون از حضورتون
۱۵ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۲۷ شیمیایی نمونه
عالی
پاسخ:
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">