هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

بوی نوروز ...

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ب.ظ

برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز

"سعدی شیرازی"

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۳

نظرات  (۱۲)

بسیار زیبا 👏👏
مبارک تون باشه
پاسخ:
ممنونم
مبارک شما هم باشه :))

۰۳ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۰۵ chefft.blog.ir 💞💕
هر روزتون عید🌸🌸🌸
پاسخ:
ممنونم
سلامت باشید
سپاس از حضورتون :))
۰۴ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۱۲ فاطمه سادات داوری
سال نو بر شما مبارک.
پاسخ:
عید شما هم مبارک باشه
ممنون از حضورتون :))
عالی بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۵۳ آشنای بی نشان
عیدتون مبارک:)
پاسخ:
عید شما هم مبارک باشه
ممنون از حضورتون :)
98ات تا به الان به نیکی
پاسخ:
ممنونم خواهری
امیدوارم تا به انتها خیر و نیکی باشه برای همه
سال نو شما مبارک باشه..
ان شاالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید..
پاسخ:
ممنونم
سال جدید بر شما هم مبارک باشه
منم براتون سال پر خیر و برکتی  آرزو می کنم
سلام
یک خبر خوب،از اون خبر های دست اول،برای بلاگ بیانی ها
از این به بعد قالب های بلاگ بیان طراحی میکنم.
زود بیاید تا از دستتون نره.
این سایتم یه جایی بنویسید چون قراره در این منتشر شود:http://hd12034.blog.ir
در بله هم کانال داره،خواستید بیاید: https://ble.im/hd_store

یک چیز دیگه اگر واقعا وبلاگ تان برایتان مهمه.
برید این سایت تبلیغات رایگان داره،خدایی
یک چیز هم بینمون باشه
یک جایی داره برای کسب درآمد،زود بیاید تا پولیش نکردن.
لینک سایته: http://ytre.ir/dnis

متشکرم
خدا حافظ
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام دوست مهربانم....سال گذشته در ختم قرآن جمعی ماه رمضان همراهمون بودی....واجب دونستم برای دعوتت امسال هم بیام شاید بخوای همراهمون باشی.....اگه دوست داشتی تو هم سهمی داشته باشی امسال زودتر بیا وبلاگم و برام پیغام بذار....موفق باشی
پاسخ:
سلام مه سو جان :)
ممنون از دعوتت
حتما میام ^_^
سلامت باشی
سلام عزیزم....یعنی هم ختم سی جزئی و هم ختم تک جزئی؟!!! یا منظورت دو تا جز از ختم تک جزئی هست؟!!!!
پاسخ:
سلام مه سوجان
تو وب دوباره توضیح دادم
ممنونم از لطفت
فرناز جان

جز 22 رو براتون از ختم سی جزئی ثبت کردم یعنی شروع ختم قرآن ماه رمضانتون از جز 22 هست....و روزانه باید یه جز پیش برید....جدول ختم سی جزئی رو هم براتون ارسال میکنم و اگه ایمیلتون رو برام بذارید ارسال جدول بسیار ساده تر هست...
پاسخ:
ممنونم مه سو جان
متوجه شدم

سلام دوست عزیز ، بانو فرناز عزیز
قصد دارم برای دومین ختم قرآن به صورت سوره ای در ماه مبارک رمضان برگزار کنم ، انتخاب سوره به انتخاب شرکت کننده هاست
تمایلی به شرکت دارید ؟
راستی ختم صلوات هم در شب های احیا به نیت شفای کودکان سرطانی و سبز شدن دامن بانوان منتظر داریم
تمایلی به شرکت دارید ؟
کامنت بگذارید
شاد و سلامت باشید
پاسخ:
سلام به روی ماهت مریم جان
خیلی دلم می خواد شرکت کنم ولی در دو ختم قرآن ثبت نام کردم و واقعا زمان برای ختم دیگه ندارم
ممنون که دعوتم کردیدان شاءالله در فرصتی دیگه خدمت می رسم
مانا باشید و شادکام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">