هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

یه قلب پر احساس یه اسفندی خاص

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ب.ظ

اسفندی که باشی میشی ته تغاری خدا

اسفندی که باشی مصرف اسفندت میره بالا 

 

تولد اسفند ماهی های عزیز مخصوصا

فاطمه گلی مهربونم مبارک  

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۱

نظرات  (۱۵)

۰۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۴۶ محسن رحمانی
سلام تولدشون مبارک.
پاسخ:
سلام
مبارک باشه
ممنون از لطفتون ^_^
ته تغاری های خدا تولدتون مبااارک
پاسخ:
مبارک باشه
ممنون از محبتت آلاء جان ^_^
وااااااااااااااای عزیزم
ممنونم مهربونم
خیلی خیلی ممنونم
ببخشید که دیر اومدم
***********:
خیلی خیلی خوشحالم کردی
از دوستان بابت تبریکشون خیلی ممنونم:)

باز هم ممنونم و شرمنده
پاسخ:
خواهش می کنم فاطمه گلی عزیز و مهربونم
کاری نکردم
بازم تبریک میگم
الهی به تمام آرزوهای قشنگت برسی
الهی هم خودت و هم خانواده ی محترمت سلامت و موفق باشید
خیییییلی دوست دارم نازنینم
مانا باشی ^_^
عزیزی:*
ممنونم از دعای خوبت:*
همیشه شاد و تندرست باشی
پاسخ:
ممنون از محبتت :))))))
شادکام باشی دوست نازنینم ^_^
احوالت چطوره عزیز؟
پاسخ:
خوبم ممنون از احوال پرسیت فاطمه گلی عزیزم ^_^
مبارک باشه ان شاالله..
پاسخ:
مبارک باشه
ممنون از تبریکتون :)
سلام
تولدشون مبارک باشه
چه خوب شد که بازم پست گذاشتین ، پستهاتون خیلی قشنگن
پاسخ:
سلام
ممنونم ملیکا جان
چشمات قشنگ می بینه نازنینم
ممنون از محبتت ^_^
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۰۸:۲۲ زندگی برتر
سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟
پاسخ:
سلام 
به روی چشم
سلام

من یک از کاربران وبلاگ زندگی برتر هستم.

خداخیرتون بده که من رو راهنمایی کردید.

بازممنون.
پاسخ:
سلام
خیلی خوش آمدید
خواهش می کنم
خوشحالم مفید بود ^_^
مانا باشید
۱۹ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۵۲ سلام بر مهدی ...
منم اسفندی ام
پاسخ:
میلادتون مبارک باشه :)
همیشه سلامت باشید و موفق
۲۰ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۵۱ سلام بر مهدی ...
خبری ممنونم سلامت باشید بزرگوار
پاسخ:
خواهش میکنم
بازم تبریک میگم
مانا باشید
۲۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۴۱ کم‌نویس ...
استغفرالله
پاسخ:
کم می نویسید و نامفهوم!!
۲۳ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۳۳ سلام بر مهدی ...
ببخشید بجای خیلی ، خبری نوشته شده الان دیدم اشتباه تایپی رخ داده پوزش :)
پاسخ:
خواهش می کنم اشتباه تایپی همیشه پیش میاد مساله ای هم نیست همه متوجه منظور میشن
ممنون که وقت گذاشتید و تصحیح کردید :)
۲۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۴۰ سلام بر مهدی ...
قربان شما

زنده باشید
دنبال شدید ممنون میشم دنبال کنید.
پاسخ:
به روی چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">