هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

به گمانم فردا روز خوبی باشد...

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ

دلم امشب صاف است

آسمان هم آرام

و هزاران فانوس

باد هم می آید

و نسیمی زیرک

سعی دارد که بفهماند شب

مظهر این همه تاریکی و دلتنگی نیست...

به گمانم فردا

روز خوبی باشد:

صورت ماه به من می گوید...!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶

نظرات  (۱۶)

۲۷ تیر ۹۹ ، ۰۰:۲۶ محمد حسین
سلااام
چه زیبااا بود
پاسخ:
درود بر شما
ممنون از زیبانگریتون
۲۷ تیر ۹۹ ، ۰۰:۲۸ ( ک) شباهنگ
شب و سکوت شب ، بهترین زمان برای
کمی تنهایی و تفکر بر کائنات،
و هم چنین تامل در روزی را که سپری
کرده ایم میباشد، حتما فردا روز خوبی
خواهد بود
پاسخ:
حتما روزی خوبی خواهد بود
سپاس از شما استاد فرهیخته
۲۷ تیر ۹۹ ، ۰۰:۴۵ نـــای دل
ان شاالله روز خوبی برای همه مردم جهان الاخصوص مردمان خودمون..

سپاس از شما..
پاسخ:
ان شاالله
ممنون از حضورتون
۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۹ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۲۷ تیر ۹۹ ، ۲۳:۲۷ فاطـــღـــمـه ツ
چه ماه خوشگلی 😍
چه شعر زیبایی 🌹🌸
پاسخ:
چشمات قشنگ می بینه ^_^
ممنون از لطفت عزیزم :)))))
۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۳۱ فاطمه گلی
سلام فرنازجان
خوبی؟
یه مدت نبودم.تازه اومدم
*:

خوبی؟
پاسخ:
سلام عزیزم
رسیدن بخیر
خوبم فاطمه جان شکر
ممنون که سر زدی :))
چقدر خوشگله عکسه :)
پاسخ:
چشمات قشنگ می بینه عزیزم :))
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۴ فاطمه حیدری (رضوان)
سلام
خیلی زیباست
و حس خوبی رو به خواننده منتقل می کنه
پاسخ:
سلام به روی ماهتون
و ممنون از حسن توجهتون ^_^

۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۵ فاطمه حیدری (رضوان)
سراینده ی این شعر زیبا شما هستید؟
پاسخ:
نه فاطمه جان
خیلی دنبال شاعر این شعر بودم
ولی متاسفانه ناشناس بود
سلام فرناز عزیزم
مردادی جان مهربونم
وفادارترین دوست مجازی ام
تولدت مبارک عزیزم ...
الهی که صد و بیست ساله بشی مهربونم ...الهی که همیشه برام بمونی خواهر گلمم...
الهی هرچی آرزو داری برات برآورده بشه...الهی همیشه سالم و خوشبخت و دلشاد باشی ...
دوستت دارم عزیزم بووس بووووس بووووس⁦^_^⁩
پاسخ:
سلام اقلیمای نازنین
ممنون از محبتت ^_^
ممنون که به یادم بودی عزیزم خیلی خوشحال شدم :)))
و ممنون از دعاهای زیبات
منم خیلی دوست دارم مهربونم می بوسمت ^_^

سلام فرناز جان
خوبی عزیزم دلم
تولدت مبارک باشه خواهری
آن شا الله به تمام آرزوهای قشنگت برسی
دوستت میدارم و همیشه بیادتم
پاسخ:
سلام جنی جان :)
خوبم ممنونم
ممنون از تبریکت تشکر می کنم که به یادم بودی ^_^
منم دوست دارم 
سلامت باشی و شادکام 
سلام فرناز جونم
خوب هستی ؟
چه شعر قشنگی بود
راستی
تولدت مبارک باشه ، برات آرزو های خوب خوب می کنم 😊 ☺ 🙂 😍 😘
پاسخ:
سلام به روی ماهت ملیکای قشنگم ^_^
ممنون از محبتت
خییییلی خییییلی ممنونم :))))
😊 ☺ 🙂 😍 😘
پاسخ:
فدای مهربونیت ^_^
۰۷ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۲۱ آشپزی هلوکوک
ان شاءالله همه روز و شبتاتون خوب باشن...
پاسخ:
ممنون ایام شما هم به کام
چرا من انقدر عقبم؟؟


با تاخیر



تولدت مبارک بانو:)الهی با تندرستی و شادی دل روزها و سالهای پیش رو بگذره:)*
پاسخ:
ممنون از دعای قشنگت  فاطمه گلی مهربونم ^_^
چند روز که مسأله مهمی نیست 
سلامت باشی و شادکام  


کاشکی روزای خوب بیاد
پاسخ:
حتما می یاد ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">