هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

خسته نشو ...

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

هر وقت خسته شدی به دو چیز فکر کن!

آنهایی که منظر شکست تو هستند تا به تو بخندند...

آنهایی که منظر پیروزی تو هستند تا با تو بخندند...

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۱

نظرات  (۶)

دقیقا
پاسخ:
ممنون از همراهیت آلاء جان😍🌺
۱۸ مهر ۹۹ ، ۰۷:۱۰ نـــای دل
عالی..
پاسخ:
ممنون از لطفتون
سلام
دقیقا همینه 😊 ☺ 🙂
👍 👍 👍 👍
پاسخ:
سلام ملیکای قشنگم
ممنون که سر می زنی ^_^


۱۷ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۱ سینا فرامرزیان
سلام بزرگوار.
سایت/وبلاگ خوبی دارید
چند تا سوال دارم ازتون :
1_قالب وبلاگتون رو از کجا دانلود کردین)اگر امکانش هست لطفا لینکش رو بدید)
2_اگر میشه کد html و کد css قالبتون رو برام بفرستین،چون ظاهرا مشکلاتی هرچند جزئی داره که بنده می توانم آنها رو برطرف کنم...همچنین می توانم کاری کنم که تاریخ(مثلا 17 خرداد 1400) در وبلاگ شما نمایش داده بشه...و یا اینکه رنگش رو عوض کنم و...
اگر خواستید لطفا کد های html و css رو آپلود کنید و لینکش رو بفرستید و یا اینکه به ایمیلم پیام بدید.
سپاس.
پاسخ:
درود بر شما
ممنون از لطفتون
قالب وبلاگ رو خودم درست کردم. یعنی تصویر رو انتخاب و کدش رو در قالب وارد کرذم
همینطور رنگ زمینه رو هم خودم انتخاب کردم
خیلی لطف دارید اما نیازی نیست
سپاس از محبتتون

۱۸ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۴۱ سینا فرامرزیان
سلام مجدد.
بسیار عالی.
اصلا فکر نمی کردم خودتون درست کرده باشین.
چون خیلی حرفه ای به نظر میاد.
به خصوص اون عکسی که برای بالای سایت انتخاب کردید.
سپاس
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم از محبتتون
یادمه وقت زیادی براش صرف کردم
سپاس از حضورتون
۱۸ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۱۲ سینا فرامرزیان
بسیار عالی
خدا قوت
روز خوش و خدانگهدار
پاسخ:
ممنون
مانا باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">