هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

در سالم بودن آدمی ...

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۱ ب.ظ

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۰

نظرات  (۱۳)

سلام :)
اینجوری که خیلیامون سالم نیستیم ...
+ درود بر شما
مولا نگهدارتون
پاسخ:
سلام جناب قدح :))
خوب هستید؟
بله متاسفانه :(
ممنون از لطف همیشگیتون
پاینده باشید
عالی
پاسخ:
ممنون از لطفت سارا جان
عالی
پاسخ:
ممنون از محبتت نسیم جان
متاسفانه من فقط فقط به خطا های دیگران فکر میکنیم و بس !
پاسخ:
منم همینطور :(
:)
پاسخ:
:))
۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۹ ماهی کوچولوی قرمز
درسته🙂
پاسخ:
ممنون از همراهیت عزیزم ^_^
مطالب و وبلاگتون عالی ...موفق باشید
پاسخ:
ممنون معصومه جان
سلامت باشید 
سپاس از حضورتون
سلام فرناز عزیزم
خوبی خواهری قشنگم
خیلی وقته ازت بی خبرم ، ارتباطم با دنیای وبلاگ نویسی کم شده ولی هنوز دوستان خوب در ذهنم حضور دارند و خاطراتشون رو مرور می‌کنم
قل گمگشته من تولدت هزاران بار مبارک
الهی گل لبخند لبات هیچوقت پژمرده نشه
بهترین ها رو از خدا برات میخوام
مراقب خودت و خوبی هات باش آبجی جان
پاسخ:
سلام جنیفر نازنینم :)))))
ببخش خواهری تازه همین الان به اینترنت وصل شدم و
پیام زیباتو دیدم
ممنون که هنوز بیادمی الهی همیشه سلامت باشی و شادکام
منم زیاد وب نیستم ولی بد نیست هرزگاهی سر بزنیم و مطلب بنویسیم
هیچ کجا مثل وبلاگ نیست 
بازم تشکر می کنم خواهری
ممنون ازمحبتت ^_^
سلام.چندوقت از کامپیوتر دور بودم نتونستم بیام:)

خوبی عزیز؟*
ممنونم از احوالپرسی ات عزیز:)*
پاسخ:
سلام نازنینم ^_^
فدات بشم ممنون که سر زدی :)))
چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری
راستی منم یک سایت آموزشی ساختم
حتما به من سر بزن و برام حتما نظر بذار تا لینکت کنم!
پاسخ:
ممنون از لطفتون
به روی چشم در اسرع وقت
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۸ جناب منزوی
واقعاً مغز عفونت میکنه
به این حدیث نیاز داشتم
ممنون
پاسخ:
بله کاملا درسته
ممنون از لطفتون
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۵۹ گاهنوشتـــــــ های قاصدک
سلام مهربانم
خیلی دلم تنگ شده بود برات اونروز اومدم کامنت بذارم نمیدونم چه کاری پیش اومد که مجبور شدم سیستمو ببندم و بعدا مزاحمت بشم
تاخیرم رو در تبریک تولدت ببخش
خیلی دوست دارم بهترینم
قربون این پست های قشنگت بشم که از پاکی دلت و درستی وجودت سرچشمه میگیره نفس جاااانممم
پاسخ:
سلام شیرینم
من بیشتر
فدای محبتت نازنینم وقتی با قلب پاکت نگاه می کنی این طور می بینی 
عزیز دلمی :))))
من از تولدت جا موندم؟
نخند اگه نمی دونم یادم رفته باشه تولدت رو تبریک گفتم یا نه:(


اگه نگفتم

تولدت مبارک بانوی مردادی*:)
پاسخ:
فدات بشم عزیزم ^_^
خوب نمی دونستی
من متولد دوم مردادم
ممنون از محبتت نازنینم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">