هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

خانه ی تو آن طرف دریاست...

دوشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷ ق.ظ

گفتند

خانه ی تو در مسیر رودخانه است

و من سوار بر قایقم پارو زدم

کم کم نیزارها، مرغ آبی ها محو شدند

جیغ مرغ های دریایی و سوت  کشتی ها

جای آواز قورباغه را گرفتند

گفتند

خانه ی تو آن طرف دریاست

قایق من کوچک بود و خسته

قلبم اما برای تو بزرگ و تپنده

قایق را رها کردم

و دل به دریا زدم

"محسن حسینخانی"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۶

نظرات  (۵)

لایک
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۲۹ مرداد ۰۱ ، ۱۵:۵۳ رفیق خاموش
سلاام
هنوزم پستات عالیه عزیز
موفق باشی
پاسخ:
سلام رفیق خاموش
خوشحالم حالت خوبه
ممنون از محبتت
مانا باشی
قربونت،منم خوشحالم که هستی🤞🌹🌹
پاسخ:
ممنونم
مانا باشی :)
۲۶ مهر ۰۱ ، ۲۲:۱۷ فاطمه گلی
سلام عزیزم.خوبی خانومی؟
پاسخ:
وای باران باران
شیشه پنجره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست؟
  "حمید مصدق"

سلام به روی ماهت فاطمه گلی مهربونم
شکر خدا خوبم
امیدوارم حالت خوب باشه و اوقاتت به کام  :))



۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۶:۲۳ فاطمه گلی
یاد قدیما بخیر
دلم هواتو کرد
😊😊
پاسخ:
یادش بخیر چقدر خوش بودیم  ^_^
فدای دل مهربونت فاطمه گلی عزیزم
"آن چنان مهر توام در دل و جان جای گرفت
که اگر سر برود، از دل و از جان نرود" (حافظ)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">