هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

هر شخصی یک نابغه است

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶ ب.ظ

هر شخصی یک نابغه است. اما اگر شما در مورد یک ماهی بر اساس توانایی اش در بالا رفتن از درخت قضاوت کنید او تمام زندگی اش را با این باور که یک احمق است خواهد گذراند.

" آلبرت انیشتین"

 پ.ن: باور کنید که شما یک نابغه اید کافیست توانایی خاص خود را که یک موهبت الهی ست بیابید ...

نظرات  (۵)

سلام سایت بسیار زیبایی دارید
پاسخ:
سلام نیلوفر جان
از توجه و لطف نگاهتون تشکر می کنم
حالب بود
پاسخ:
ممنونم رها جان.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۴ خانم کارمند
من خودم مطمئن بودم یه نابغه م! :))
پاسخ:
حتما همینطوره دوست عزیزم.
سلام و وقت بخیر
وب خوبی دارید.
نکته خوبی بود.
سپاس.
پاسخ:
سلام آقا رضا
از لطفتون تشکر می کنم
برقرار باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">