هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

من زنده گی ام را خواب می بینم

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ب.ظ

من زنده گی ام را خواب می بینم
من رویاهای ام را زندگی می کنم
من حقیقت را زندگی می کنم
از هر خون سبزه ایی میروید و از هر درد لبخندی

 احمد شاملو

نظرات  (۴)

عاشق این شعر شاملوام:)
پاسخ:
از عطر حضورت تشکر می کنم دریا جان
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۸ سارا کاشانی
لایک
پاسخ:
فدای تو سارا جان
عیدشمام مبارک:)
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز
Right onih-ts helped me sort things right out.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">