هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

باید دنیا را کمی بهتر تحویل دهیم!

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ب.ظ

باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای تحویل دهی
 خواه با فرزندی خوب،
خواه با باغچه ای سرسبز
خواه با اندکی بهبود شرایط اجتماعی
و اینکه بدانی حتی فقط یک نفر
با بودن تو ساده تر نفس کشیده است
یعنی تو موفق شده ای
 
"گابریل گارسیا مارکز"

نظرات  (۶)

گاهی نه همیشه
همیشه هر وقت هر ساعت
وبتون عالیه
پاسخ:
از حضور و لطف نگاهتون تشکر می کنم سحر جان.
مرسی...فکر کنم مارکز یه کتابم داره به اسم "صد سال تنهایی" که خیلی تعریفش میکنن.

به ماهم سر بزنید اگر دوست داشتید تبادل لینک داشته باشیم.
وبلاگم در بلاگفاهم اینجاست:
modiresabz.blogfa.com
پاسخ:
درود بر شما دوست گرامی
بله درسته. این کتاب برنده جایزه نوبل ادبی هم شده. می گن مارکز برای نوشتن این کتاب 15 ماه خودشو در خونه حبس کرده.
به روی چشم با مسرت و افتخار لینک شدید.
از حضورتون تشکر می کنم
سلام دوباره، ممنون از توجهتون.
البته در بلاگفا کامنتتون رو دریافت نکرده بودم، که فکر میکنم به دلیل تحریم Blog.ir توسط بلاگفا باشه.
یعنی در هنگام کامنت گذاشتن در بلاگفا، نباید لینک Blog.ir بذارید تا کامنتتون رو اسپم نکنه و به دستمون برسه.
در هرصورت شماهم اونجا و هم اینجا لینک شدید. :)
پاسخ:
سلام دوست گرامی
از لطفتون تشکر می کنم.
نمی دونستم که بلاگفا این آدرس رو تحریم کرده.
منم وبی در بلاگفا داشتم که به دلیل مشکلات عدیده ی بلاگفا تعطیلش کردم و به بلاگ مهاجرت کردم. 
بازم از محبتتون ممنونم.
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۹ سارا کاشانی
لایک
پاسخ:
ممنونم خواهری
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۱ محمد محمدیان
سلام بر امام جواد(ع) که «جود» قطره ای بود در پیشانی بلندش و «علم» غنچه ای بود از گلستانِ وجودش و «حلم» گوهری بود از گنجینه فضایلش.
پاسخ:
سلام ما به رخ انور امام جواد
درود ما، به تن اطهر امام جواد
غریب بود و غریبانه جان سپرد و نبود
کسى به وادى غم، یاور امام جواد.

از حضورتون تشکر می کنم.
دوستی پیغام خصوصی گذاشتن و پرسیدن این جمله در کدوم کتاب مارکز. آخه من چطوری جوابشونو بدم وقتی خصوصی پیام میدن!!!
دوست عزیز فکر می کنم این جمله در کتاب عطر گوابا (گفت و گوهایی با گابریل گارسیا مارکز) باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">