هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

زیباترین عکس های دنیا...

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ

زیباترین عکس های دنیا، در اتاق های تاریک ظاهر می شوند؛

پس هر وقت در تاریکی زندگی قرار گرفتی؛

بدان که خدا می خواهد از تو تصویری زیبا بسازد ...

 

  

 

نظرات  (۸)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۵ حامد عبدالهی
قطعا همینطوره
من به این باور دارم و به خدا اطمینان و هیچوقت ازش ناامید نمیشم
و این رو مدیون اتفاقات سخت و طاقت فرسایی هستم که توی دو سال گذشته برام رخ داده
فقط خدا و بس
پاسخ:
شکسته های دلت را به بازار خدا ببر
خدا خود بهای شکسته دلان است...

از حضور سبزتون تشکر می کنم
خیلی موافقم

http://daynasor.ir
پاسخ:
ممنونم دوست گرامی
🍀 خدمت شما دوست گرامی سلام عرض میکنم.
افتخار پیگیری وبلاگ شما نصیب من شد.
با وبلاگ “کسب و کار موفق” در خدمت شما هستم. بسیار خوشحال میشوم وبلاگ مرا دنبال کنید و عضو کانال های من
شوید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🌺 همزمان با دهه کرامت، پایگاه اینترنتی “کسب و کار موفق” با رابطی جدید به روز شد.🌺


همچنین در صورت تمایل، معرفی وبلاگم رو در آدرس زیر لایک بفرمایید تا تعداد بیشتری از دوستان از این مطالب استفاده نمایند :
http://weblogiha.blog.ir/1395/02/28-8#send_comment

پاسخ:
سلام بر شما
از لطفتون سپاسگزارم
با افتخار وبلاگ شما رو دنبال می کنم.
پاینده باشید
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۸ علی رحمانی پور
خیلی زیبا بود

ممنون که به وب ما سر زدید
با کمال افتخار دنبال شدید
پاسخ:
از لطفتون ممنونم
برقرار باشید
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۶ سیّد محمّد جعاوله
با سلام وبلاگ وزینی دارید
لطفا قلم کوچک رو دنبال بفرمایید
متشکرم.
پاسخ:
سلام
از محبتتون سپاسگزارم
با افتخار دنبال شدید
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۰ رفیق خاموش
سلام:همینطوره

این سختیاست که ما رو می سازه
پاسخ:
سلام
از همراهیتون ممنونم
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۶ سید مهدی سید مهدی
سلام
خیلی خلاقانه و زیبا . بقیه ی وبتونم دیدم(البته بعضیهاشو) وجالب بود
پاسخ:
سلام
از حضور سبزتون تشکر می کنم.
چقدر قشنگه
پاسخ:
نگاهتون قشنگه رقیه جان
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">