هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

زمان دست توست...

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

زمان دست توست...

زمین دست توست...

دنیا متلاطم می شود،

وقتی دست روی دست می گذاری.

"فرزانه باقری"

 

نظرات  (۳)

۲۸ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۲ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
پاسخ:
سپاس از لطف نگاهتون.
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۱ محمد موحدسرشت
سلام بر شما
موحد هستم،می خواستم شما رو به وبلاگم دعوت کنم،یه سری بزنید؛ارزش داشت،ممنون میشم دنبال کنید.
منتظر شما تو وبلاگم هستم؛خوشحال میشم تو وبلاگ ببینمتون...
امیدوارم خوشتون بیاد و دنبال کنید.
ممنون
یاحق
پاسخ:
درود بر شما
ممنون از دعوتتون
وبلاگتونو با افتخار دنبال می کنم.
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۹ محمدعلی میری
سلام.
وبلاگ بسیار خوبی دارید.
من وبلاگ شما رو دنبال می کنم. خوشحال میشم به من سربزنید.
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون
به روی چشم. وبلاگتونو با افتخار دنبال می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">