هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

پروانه شدن

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ب.ظ

اگر به پروانه شدن اعتقاد داری؛

پس بگذار، روزگار هر چه می خواهد؛

پیله کند ...

 

نظرات  (۱۴)

۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۹ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
زیبا بود
پاسخ:
سپاس از مهر نگاهتون مهربانم.
تا حالا از این زاویه به بن بست ها نگاه نکرده بودم...
این پست آرومم کرد...:)
مرسی...عالی بود.
پاسخ:
همراهی های بهاری و پرمهرتان را سپاس
ممنون از زیبا نگری و لطف سرشارتان نازنینم
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۱۳ سیّد محمّد جعاوله
یک پست ماندگار و عالی
پاسخ:
از لطفتون تشکر می کنم
مانا باشید
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۲ محمد حسین صادقی
واقعا زیبا بود ممنون
پاسخ:
از حسن نگاهتون ممنونم.
زیبا بود عالی بود

زاویه دیدت خوبه ، همینطور به اطراف نگاه کن ، سعی کن زاویه دیدت به هم نخوره خخخ
ولی دنیا پیله هاش آهنیه مثل قفس

تیک شماره دادن برای نظرات رو بردار وگرنه دیگه نظر نمدم این تهدید بود جدی بگیر خخخخ
پاسخ:
ممنون از زیبانگریتون.
خخخخخ چشم قربان شما امر بفرمایید.
نگران نباشید ما هم فولادی هستیم
ما هم شما رو تهدید به مقابله به مثل می کنیم. اینو هم جدی بگیرید (آیکون نیشخند) 
ممنون از حضورتون

کوتاه بود و عمیق :)
پاسخ:
ممنونم از لطفتون
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۷ میلاد ماهیار
وبلاگ جدیدتون مبارک دوست من
پاسخ:
ممنونم از شما دوست ارجمندم
پاینده باشید
نمیدانم..... چرا بین این همه آدم.....
پیله کرده ام به تو..... !!!!!!
شاید فقط با تو پروانه میشوم.......
پاسخ:
بسیار زیبا
از حضور سبزتون ممنونم
چه جمله ی قشنگی
یه چی تو مایه های
هرکی در این بزم مقرب تر است جام بلا ببشترش می دهند
پاسخ:
از حسن نگاهتون تشکر می کنم
بله کاملا درست فرمودید یا مثل آهنی که در کوره ذوب میشه و با پتک آهنگر شکل میگیره.
ممنون از همراهی شما

سلام دوست خوبم بانو فرناز عزیز
زیبا بود. تقدیم با مهر :



زندگی باید کرد

گاه با یک گل سرخ

گاه با یک دل تنگ

گاه با سوسوی امیدی کم رنگ

زندگی باید کرد

گاه با غزلی از احساس

گاه با خوشه ای از عطر گل یاس

زندگی باید کرد

گاه با ناب ترین شعر زمان

گاه با ساده ترین قصه یک انسان

زندگی باید کرد

گاه با سایه ابری سرگردان

گاه با هاله ای از سوز پنهان

گاه باید رویید

از پس آن باران

گاه باید خندید

بر غمی بی پایان

لحظه هایت بی غم

روزگارت آرام....
پاسخ:
دروووووووووودها مهبانوی نازنینم
سپاس فراوان از همراهی های سبز و نگاه پر مهرت
و ممنون از شعر بسیار زیبا و دلنشینت
حضورهای بهاریت را دوست می دارم
شاد و مانا باشی مهربانم
سلام خیلی ممنون
شما هم دنبال شدید
.
.
من دو تا نظر داده بودم؛ موش خوردتش؟! خخخخخخ
پاسخ:
سلام
ممنون از محبتتون

تازه داشتم تأیید می کردم
بابت تأخیر در جواب دادن پوزش می خوام.
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۹ محمد موحدسرشت
بسیار زیبا
ممنون از مطلب زیبا
پاسخ:
سپاس از حسن نگاه و گرمای حضورتان
برقرار باشید
سلام دوست من
وب خوبی دارید.
به وبلاگ منم سر بزنید و دنبالم کنین.ممنونم ازتون
پاسخ:
سلام و درود دوست ارجمند
ممنون از محبتتون
به روی چشم
با افتخار دنبال می کنم
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۲ حامد عبدالهی
ایمان دارم که اگه به راه ایمان داشته باشیم، حتی بدترین سختی ها هم نمیتونن خارجت کنن
و مهمتر اینکه
تا خدا هست، چه غم؟
مگر نه اینکه هر خیر و شری رو مهار میکنه؟
مگر نه اینکه پناه بی پناهان و مرهم دل شکستگانه؟
پاسخ:
روزگارتان خدایی باد
ممنون از دلنوشته ی زیباتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">