هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

زندگی ...

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

زندگی یک هدیه است؛

به ما حق ویژه، فرصت و مسؤولیت می‌دهد؛

باید به ازای آن، چیزی بازگردانیم و آن خودِ اصلاح ‌شده ماست.

«تونی رابنیز»

 

نظرات  (۱۵)

عالی بود
عکس خیلی زیباست :)
پاسخ:
ممنون از لطفتون
چه متن های خوبی انتخاب می کنید!!

عالی بود!!
پاسخ:
نظر لطف شماست
ممنون از حضورتون
زیبا بود :)
پاسخ:
نگاهتون زیباست
چه زیبا :)
پاسخ:
چشمات قشنگ می بینه حوا جان
قربون زندگیم بشوم:)
که هرچه خوبی میکنم مال خودمه وهرچی بدی کنم بهم محکم برمیگرده:(
پاسخ:
خوب خدا می خواد بندگان خوبش کامل باشن پس روی خرابی ها بیشتر کار میکنه تا بی نقص و کامل بشید
سلام
من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم
من وبلاگ بیوگرافی تازه ساختم .
به حمایت شما نیازمندم.
لطفا وبلاگم را دنبال کنید
پاسخ:
سلام
محبت می کنید به روی چشم 
الان دنبال می شید
۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۵۸ سیّد محمّد جعاوله
جمله ی خوب و معناداری بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۰۴ علیـ ــر ضــا
جمله عالی و پرمعنایی بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون
من درمورد این مطالب کفار سکوت می کنم
چون معمولا نیتشون یه چیز دیگه است
به هرحال متشکرم
پاسخ:
با احترام به نظر شما عقیده دارم که نمیشه لقب کفر رو به هر کسی داد مگه این که مطمئن باشیم که این فرد به خدا معتقد نیست در صورتی که جملاتش چیز دیگه ای می گن:
"گاهی اوقات کافیست به خدا اعتماد کنیم؛ زیرا اوست که می داند چه وقت باید به پروانه ای مبدل شویم" "خداوند هرگز مشکلات را سر راهمان نمی گذارد، مگر آن که بداند شایستگی و گنجایش رویارویی با آن و توانایی از بین بردن آن را داریم" 
در ضمن حضرت علی علیه السلام فرمودند "حکمت را فراگیر هرچند از مشرکان باشد"(مشکاة الانوار 134) و یا حتی اگه از زبان دیوانگان باشه باید حکمت ودانش رو یاد گرفت (ر. ک. مصباح الشریعه 160)
ممنون از حضورتون
۲۴ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۴۹ pendar20 milad mirshekar
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۵۵ رویا رویایی
زیبا مث همیشه و البته آموزنده فرناز عزیز
پاسخ:
ممنون از محبتت رویا جان
ببخشید اما مسیحی ها و یهودی ها هم کافر هستند دو نوع کافر داریم الف؛ اهل کتاب ب؛ غیر اهل کتاب
که باز هم تقسیم بندی های مختلفی دارند
هنگام نوشتن نظر به آنچه فرمودید توجه داشتم و آگاهانه نوشتم.
با تشکر
پاسخ:
من هرگز جسارت نکردم که نظر شما ناآگاهانه بوده، بلکه تنها عقیده ی خودم رو عرض کردم. نظر شما هم کماکان برای من محترمه. 
تشکر از حضورتون
زیباست..
پاسخ:
ممنون از لطفتون
احسنت
ممنون بابت پستهای خوبتون
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۹ خادم امام زمان عج الله
با سلام و صلوات سپاس از حضور بزرگوارانه و مشارکتتان . جزءهای انتخابی تقدیم حضورتان جزاکم الله خیرا و توفیقاتتان روزافزون
پاسخ:
سلام
از زحماتتون تشکر می کنم
در پناه حق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">