هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

هرگز به کسی حسادت نکن...

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ب.ظ

ﻫﺮﮔﺰ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺣﺴﺎﺩﺕ ﻧﮑﻦ برای ﻧﻌﻤﺘﯽ ﮐﻪ ﺧﺪﺍوند ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﺍﺩﻩ است؛

زﯾﺮﺍ ﺗﻮ نمی‌دانی ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ

و ﻏﻤﮕﯿﻦ نباش ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺗﻮ ﮔﺮﻓﺖ...

ﺯﯾﺮﺍ ﺗﻮ ﻧﻤﯽ‌ﺩﺍﻧﯽ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﻋﻮﺽِ ﺁﻥ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ،

پس سعی کن ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺷﺎﮐﺮ باشی...

"الهی قمشه ای"

 

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۵

نظرات  (۱۷)

۱۵ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۴ رضـ ـوانه ؛)
چشم؛) الهی شکرررررت^^
پاسخ:
چشمت بی بلا :)
 
عالی بود ممنون
پاسخ:
ممنون از محبتتون 
۱۵ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۸ بهرنگ قدوسی
همه از من حسادت می کنند😂😂😂
پاسخ:
واسه خودتون اسپند دود کنید
۱۵ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۸ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
سلام رفیق
وب جالبی داری😎
من و رفقام یع وب زدیم با عنوان"کلکلوها✌"
مرسیتم اگ سربزنی و دنبال کنی...جبران میشع
عااا با تبادل لینــک هم موافقم:)

kalkaloha.blog.ir
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
چشم در اسرع وقت
۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۶ رویا رویایى
چه زیبا بود فرناز جون:))
پاسخ:
چشمات قشنگ می بینه رویای نازنینم ^_^
در سریال معلم دهکده؛ نامزد معلم ازش میپرسه شما که قاضی بودید چرا رها کردید و معلم شدید؟
ایشون جواب میدن:
چون وقتی به مراجعینم و مجرمینی که پیش من می آمدند دقیق می شدم
می دیدم که اونها کسانی هستند که یا آموزش ندیده اند
و یا آموزشی که دیده اند درست نبوده و به خودم گفتم: به جای پرداختن به شاخ و برگ باید به اصلاح ریشه بپردازیم.
و ما چقدر به معلم دانا بیش از قاضی عادل نیازمندیم
برای فرزندانمان قصه هایی بگوییم که بیدار شوند نه قصه هایی که به خواب فرو روند
بیداری وجدان و خرد دلنشین تر از خواب است
پاسخ:
بسیار عالی
ممنون از مطلب ارسالیتون

۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۸ نـــای دل
احسنت..
پاسخ:
سپاس از لطفتون
زیبا بود *_*
پاسخ:
زیبا خوندی عزیزم ^_^
قشنگه ولی خیلی شعاری!!!

دلتون شاد!!
پاسخ:
یعنی نمیشه بهش عمل کرد؟
ایام به کام
زیباس ولی بنظرم فقط زیباس
پاسخ:
ممنون از نظرتون 

خیلی عالی بود

سرتون خلوت شده؟
فعال شدین دوباره

سربزنید
پاسخ:
ممنون از لطف همیشگیتون
بله وقت آزاد دارم
به روی چشم حتما
۱۹ تیر ۹۷ ، ۰۱:۲۱ فرشاد رضاییان
سلام. وقت بخیر
اگر تمایل به همکاری و نویسندگی در سایت معماری و یا کسب درآمد از آن را دارید دو لینک زیر رو مطالعه بفرمایید:
yon.ir/mPyeZ
yon.ir/7efNE
برقرار باشید
memar98.com
پاسخ:
ممنون از لطفتون فرصتشو ندارم
به‌به ^_^
پاسخ:
^_^
۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۷ گاهنوشتـــــــ های قاصدک
شکر خدای مهربون :)
پاسخ:
:))
۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۸ chefft.blog.ir 💞💕
درسته
هیچوقت نباید آدمها رو به ظاهر قضاوت کرد
من اینو واقعا درک کردم،
پاسخ:
ممنون از همراهیتون :)
سلام
طبق آدرس و چیزی که یادم مونده اینجا باید خونه قل گمگشته خودم باشه دیگه؟؟
فرناز جون منزل نو مبارک 😍
پاسخ:
سلام جنیفر نازنینم 
ممنون از محبتت :))
خیلی خوشحالم بهم سر زدی ^_^
شادکام و موفق باشی عزیزم 
الهی هزاراااااااااان مرتبه شکر بخاطر داده و نداده و گرفتت
پاسخ:
منون از حضورتون آلاء جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">