هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

منتخبی از کتاب خداحافظ گری کوپر

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۴۰ ب.ظ

جس در سازمان ملل مترجمی را می‌شناخت که در زندگی عادی زبانش طوری می‌گرفت که نفسش بند می‌آمد. ولی وقتی ترجمه می کرد مثل بلبل حرف می‌زد.

این مشکل روانی او فقط وقتی بود که از زبانِ خودش حرف می‌زد و همین که فکرِ شخص دیگری را بیان می کرد تمامِ اطمینان و اعتمادش را به خود باز می‌یافت.

به عبارت دیگر دوست داشت دیگران برایش فکر کنند.

 

برگرفته از کتاب خداحافظ گری کوپر اثر رومن گاری

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۴

نظرات  (۶)

خیلی دوست دارم بخونمش ؛ )
پاسخ:
:))
۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۰:۱۵ گاهنوشتـــــــ های قاصدک
سلام ماه بانو
ممنون از معرفی کتاب عزیززززم :)
پاسخ:
سلام نازدونه ی شیرین
ممنون از حضورت عزیزم :))
۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۴:۲۴ فاطمه حیدری (رضوان)
سلام
باید کتاب خوبی باشه
پاسخ:
سلام فاطمه جان
بله به نظرم کتاب خوبیه
ممنون ازحضورتون :)
سلام منیم باجیم
هر گونون آیدین اولسون :)
قلبیمدسن هر زمان
پاسخ:
سلام گوزل باجیم :))
تشکر لر ساغول گولم
نفس کیمین ایچیمدسن
دعا کیمین دیلیمدسن
سن هر زمان قلبیمدسن ^_^
۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۱:۳۲ جناب منزوی
چند وقته از کتابام دور شدم
ممنون بابت معرفی
پاسخ:
ممنون از حضورتون 
۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۴:۵۳ فاطمه حیدری (رضوان)
سلام
من اینجا کامنت گذاشته بودم
پاسخ:
سلام به روی ماهتون
ببخشید خیلی گرفتار بودم فرصت نشد تایید کنم
ممنون از محبتتون ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">