هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

دردسرهای عوض کردن آدرس وبلاگ

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ

با وجود هشدارها و توضیحات بیان بازم تصمیم گرفتم آدرس وبمو عوض کنم، اما به محض تغییر آدرس تمام لینک هام از بین رفت و بازدید از وب به صفر رسید. سعی کردم به اکثر کاربران و دوستان عزیزم خبر بدم که آدرس عوض شده ولی بازم فایده ای نداشت. تمام پست هایی که منتشر کرده بودم مسدود شده بود چون با آدرس قبلی وب باز می شد و فقط کاربرانی که بهشون اطلاع داده بودم می تونستند وارد وبلاگ بشن. برای همین مجبور شدم بازم آدرس قبلی رو فعال کنم، ولی هنوز بعضی از مطالبم مسدود شده. 

بنابراین تغییر آدرس فقط برای وب هایی مناسب هست که نهایت یک سال هست راه اندازی شدند نه وب های قدیمی و چند ساله. امیدوارم شما اشتباه منو تکرار نکنید.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۴

نظرات  (۹)

۱۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۱ chefft.blog.ir 💞💕
با تغییر آدرس وب تمام دنبال کننده های قبلی براتون باقی میمونن، و نیازی نیست دوباره پیام بدید بهشون،
دلیل بازدید کم هم بخاطر اینه که بلاگ های قدیمی دیگه فعال نیستن
ولی خب گوگل دیگه مطالبتونو پیدا نمیکنه
پاسخ:
بله حق با شماست دفعه قبل متوجه این موضوع شدم
ولی مطلبی که آزارم می داد همون گوگل بود که تمام مطالب وبمو با 
آدرس قبلی نشون می داد و کلا مسدود شده بود. منظورم از بادید وب 
کاربرانی بود که از گوگل به این مطالب مراجعه می کردند وگرنه بلاگرها که زیاد سر نمی زنن.
ممنون از توضیحاتتون
منم دو سال پیش همین کار رو دو بار انجام دادم :(
پاسخ:
:(
رمز ماندگاری ... :)
پاسخ:
:))
مرسی گفتی
پاسخ:
ممنون از حضورت عزیزم
۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۹:۳۳ فاطـــღـــمـه ツ
سلام عزیزم
با تغییر آدرس وب ، تمام پستات هم آدرسشون تغییر میکنه
همینطور کسانی که‌ دنبالت کردن
چرا پستات مسدود شدن نمیدونم ، فقط اینو میدونم ربطی به تغییر آدرس نداره :)
موفق باشی
پاسخ:
سلام فاطمه جان
دوباره آدرس قبلی رو استفاده کردم مشکلم حل شد
الان دیگه مسدود نیست
راستش از آدرس وبم خوشم نمی یاد نمی دونم چرا اینو انتخاب کردم
ولی خوب دیگه چاره ای نیست
ممنون از حضور و توضیحاتت عزیزم
۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۴ سیّد محمّد جعاوله
ممنون که اطلاع دادی
پاسخ:
خواهش می کنم
ممنون از حضورتون
۲۶ تیر ۹۹ ، ۰۱:۰۸ نـــای دل
عبرت..

سپاس از شما..
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۳:۱۵ محتوا نویس
سلام انشالله دوباره پربازدید بشین و دوستاتون هم پیداتون کنن
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۳۴ فاطمه گلی
خیر باشه:)
پاسخ:
خیر خواهری ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">