هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

دلم افتاده توی حیاط شما...

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰ ق.ظ

دیوارهای دنیا بلند است، و من گاهی دلم را پرت می کنم آن طرف دیوار، مثل بچه‌ی بازیگوشی که توپ کوچکش را از سر شیطنت به خانه‌ی همسایه می‌اندازد. به امید آن که شاید در آن خانه باز شود. گاهی دلم را پرت می کنم آن طرف دیوار. آن طرف، حیاط خانه خداست. و آن وقت هی در می‌زنم، در می‌زنم، و می‌گویم:

« دلم افتاده توی حیاط شما، می‌شود دلم را پس بدهید...»

کسی جوابم را نمیدهد، کسی در را برایم باز نمی کند. اما همیشه، دستی، دلم را می‌اندازد این طرف دیوار. همین. و من این بازی را دوست دارم. همین که دلم پرت می شود این طرف دیوار، همین که ... من این بازی را ادامه می‌دهم،و آن قدر دلم را پرت می‌کنم، آن قدر دلم را پرت می‌کنم تاخسته شوند، تا دیگر دلم را پس ندهند. تا آن در را باز کنند و بگویند: بیا خودت دلت را بردار و برو. آن وقت من می‌‌روم و دیگر برنمی‌گردم. من این بازی را ادامه می‌دهم ...

"عرفان نظرآهاری"

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۲

نظرات  (۸)

۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۵ دختر پاییزی
سلام :)...« دلم افتاده توی حیاط شما، می‌شود دلم را پس بدهید...» عززیزم
چقدر قشنگ بود :)) مررسی :*
پاسخ:
سلام به روی ماهت :))
ممنون از محبتت نازنینم ^_^
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۳:۰۹ نویسنده آشنا
سلام
😍، چقدر قشنگ بود:)) واقعا به دلم نشست🌹😄ممنون فرزان خانم
پاسخ:
سلام
ممنون از محبتتون :)))
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۴:۵۷ محسن رحمانی
سلام
چه متن ادبی و قشنگی .
ممنون.
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون :))
سلام 😊 ☺ 🙂 🙆🏻‍♀️ 💖
چه متن قشنگی بود 😍 😘
پاسخ:
سلام ملیکا جان
چشمانت قشنگ می بینه 
ممنون :))))

۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۸:۳۵ فاطـــღـــمـه ツ
چقدرررررر قشنگ بوددددددد
دوستش داشتم 😍😍
پاسخ:
نگاهت زیباست فاطمه جان ^_^
۲۲ آبان ۹۹ ، ۲۳:۴۷ رسول نصیری
سلام
خیلی عاشقانه و رمانتیک بود
پاسخ:
سلام
ممنون 
۲۶ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۰ رسول نصیری
یه نظر سنجی با قرعه کشی تو وبم قرار دادم

از شما دعوت میکنم شرکت کنید

حتما بیایین

ممنونم
پاسخ:
ممنون از دعوتتون
به روی چشم
حتما شرکت می کنم
بسیار زیبا..

سپاس..
پاسخ:
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">