هنر و ادبیات

هنر و ادبیات

سلام
قدمتون به روی چشم ^_^
این وب متعلق به شماست.
کپی از مطالب و تصاویر هم آزاد
ممنون از بازنشرتون :)

بایگانی

میلاد امام مهربانی ها، امام رضا (ع) بر شما مبارک

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ب.ظ

و من گریخته ام؛

و در پی من صیادها؛

و فرا رویم دام ها؛

یا ضامن آهو؛

من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست ...

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۳۱

نظرات  (۹)

سلام :)
به به به
عیدتون مبارک :)
پاسخ:
سلام جناب قدح :)
عید شما هم مبارک باشه :))
عید تون مبارک باشه عزیزم
پاسخ:
ممنون از محبتت نیلو جونم ^_^
عید شما هم مبارک :))
۲۴ تیر ۹۸ ، ۰۸:۰۹ ماهی کوچولوی قرمز
🌼🌻🌷🌸💐🍃🌺🌻💐🌸🏵🌹🍃💮🏵🍃💮🌸🍃💮🌸💐🍃🌻🌺🍃
پاسخ:
ممنون عزیزم
عیدت مبارک باشه :))))))
منم یقین دارم
پاسخ:
:))
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۶ دایان صادقی نیا
سلام وبلاگت عالی هس ممنون میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید و ما رو دنبال کنید. اگه مایل به زدن تبادل هستین بگید موفق باشید
پاسخ:
سلام از لطفتون ممنونم
چشم در اسرع وقت
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۰۰ گاهنوشتـــــــ های قاصدک
چه آهوی خوشگلی :)
هر رزوت عید مهربانم
پاسخ:
فدای تو عزیزم
ممنون از محبتت
همیشه سلامت و شادکام باشی :)))
با تشکر از وبلاگ خوبتون از تمام مطالب وبلاگ استفاده کردیم
پاسخ:
ممنون از محبتتون

۳۱ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۲۹ نویسنده آشنا
سلام
ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام رو به همه تبریک میگم🌹:)
پاسخ:
درود بر شما
ممنونم
سلامت باشید :))
عیدتون مبارک.....
پاسخ:
عید شما هم مبارک باشه مه سو جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">